Sport

Budowa boiska przy strzegomskim ogólniaku

W połowie maja podpisano umowę na wykonanie inwestycji pod nazwą „Przebudowa boiska sportowego, wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Strzegomiu”. Od czerwca trwają prace przy realizacji inwestycji. Zakres prac objętych

Rowerowa rywalizacja zakończona

Zakończyła się rywalizacja o puchar Rowerowej Stolicy Polski. Miasto Świdnica, dzięki zaangażowaniu mieszkańców uplasowało się na 14 miejscu. W zabawie brały udział 53 miasta i wszystkie miały równe szanse niezależnie

Tempa nie zwalniają i ponownie tanecznym krokiem wkroczyli na podium

Jeszcze mamy w pamięci występ i sukces świdnickiej pary Anny i Tomasza Wojasów w Zabrzu w POLISH OPEN CHAMPIONSHIP, a już za nimi kolejny turniej i kolejny sukces. Iście zawrotne

E-sport przyciąga coraz więcej graczy i widzów

Mistrzostwa w grach komputerowych ogląda blisko 256 mln osób na całym świecie. Rynek wart jest obecnie 0,5 mld dol., a w 2019 roku ma sięgnąć 1,1 mld dol. – wynika z szacunków Newzoo.

Regularne ćwiczenia w ciąży zmniejszają ryzyko cukrzycy ciążowej

Zdaniem ekspertów podczas ciąży nie trzeba rezygnować z gimnastyki, a jedynie ją skorygować i dopasować do danego trymestru. Dzięki odpowiednio dobranym ćwiczeniom, na przykład wzmacniającym mięśnie dna miednicy, znacznie poprawia się kondycja organizmu

Polacy coraz wcześniej rezerwują urlopy narciarskie

Decyzja o rezerwacji zimowego wypoczynku z wyprzedzeniem przekłada się na większy wybór i duże oszczędności. Jeszcze do końca września można zarezerwować urlop narciarski nawet z 35-proc. zniżkami – przekonuje Magda Plutecka, rzeczniczka Neckermann Podróże.

80 proc. Polaków skarży się na ból pleców

Osiem godzin w pracy w pozycji siedzącej, odpoczynek przed telewizorem, częste korzystanie z samochodu i dźwiganie zakupów mogą skutkować uciążliwymi bólami pleców. Z tym problemem może się zmagać nawet 8 na 10 Polaków. Zdaniem

Frekwencja na meczach Ekstraklasy rośnie o 10 proc. rocznie.

Spotkania polskiej Ekstraklasy przyciągają coraz więcej widzów – wynika z raportu „Piłkarska liga finansowa” Deloitte. Średnia frekwencja na meczu ligowym to 9 tys. kibiców. Większe zainteresowanie przekłada się na wyższe przychody

  • 1
  • 2