Sport
Budowa boiska przy strzegomskim ogólniaku
W połowie maja podpisano umowę na wykonanie inwestycji pod nazwą „Przebudowa boiska sportowego, wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Strzegomiu”. Od czerwca trwają prace przy realizacji inwestycji. Zakres prac objętych
Rowerowa rywalizacja zakończona
Zakończyła się rywalizacja o puchar Rowerowej Stolicy Polski. Miasto Świdnica, dzięki zaangażowaniu mieszkańców uplasowało się na 14 miejscu. W zabawie brały udział 53 miasta i wszystkie miały równe szanse niezależnie
Tempa nie zwalniają i ponownie tanecznym krokiem wkroczyli na podium
Jeszcze mamy w pamięci występ i sukces świdnickiej pary Anny i Tomasza Wojasów w Zabrzu w POLISH OPEN CHAMPIONSHIP, a już za nimi kolejny turniej i kolejny sukces. Iście zawrotne
E-sport przyciąga coraz więcej graczy i widzów
Mistrzostwa w grach komputerowych ogląda blisko 256 mln osób na całym świecie. Rynek wart jest obecnie 0,5 mld dol., a w 2019 roku ma sięgnąć 1,1 mld dol. – wynika z szacunków Newzoo.
Regularne ćwiczenia w ciąży zmniejszają ryzyko cukrzycy ciążowej
Zdaniem ekspertów podczas ciąży nie trzeba rezygnować z gimnastyki, a jedynie ją skorygować i dopasować do danego trymestru. Dzięki odpowiednio dobranym ćwiczeniom, na przykład wzmacniającym mięśnie dna miednicy, znacznie poprawia się kondycja organizmu
Polacy coraz wcześniej rezerwują urlopy narciarskie
Decyzja o rezerwacji zimowego wypoczynku z wyprzedzeniem przekłada się na większy wybór i duże oszczędności. Jeszcze do końca września można zarezerwować urlop narciarski nawet z 35-proc. zniżkami – przekonuje Magda Plutecka, rzeczniczka Neckermann Podróże.
80 proc. Polaków skarży się na ból pleców
Osiem godzin w pracy w pozycji siedzącej, odpoczynek przed telewizorem, częste korzystanie z samochodu i dźwiganie zakupów mogą skutkować uciążliwymi bólami pleców. Z tym problemem może się zmagać nawet 8 na 10 Polaków. Zdaniem
Frekwencja na meczach Ekstraklasy rośnie o 10 proc. rocznie.
Spotkania polskiej Ekstraklasy przyciągają coraz więcej widzów – wynika z raportu „Piłkarska liga finansowa” Deloitte. Średnia frekwencja na meczu ligowym to 9 tys. kibiców. Większe zainteresowanie przekłada się na wyższe przychody
- 1
- 2